Prof. Dr. Tibet Erdoğru,

İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki tıp ve Üroloji ihtisas eğitimi sonrasında,

Harvard Üniversitesi Tıp Fakültesi “Massachusettes General Hospital” hastanesi “Böbrek Taş Hastalıkları Merkezi”nde Prof. Dr. Stephen Dretler başkanlığında 1999 yılında gördüğü eğitim sonrasında, böbrek taş hastalıklarında uygulanan endoskopik tedaviler konusunda oldukça başarılı tedavilere imza atmıştır. Halen böbrek taşı tedavisinde uygulanan Perkütan Nefrolitotripsi (PNL) ve Retrograd İntrarenal Cerrahi (RİRC) tedavilerini başarılı şekilde devam ettirmektedir.

Tibet Erdoğru - DoktorTakvimi.com

İlkokul ve sonrasındaki tüm eğitimini Almanya’da tamamladıktan sonra Essen Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tıp eğitimini tamamlamıştır.
Üroloji’de 2004 ile 2011 yılları arasında Heilbronn Hastanesi Üroloji Departmanında ihtisas eğitimini bitirdikten sonra aynı klinikte başasistanlık çalışmalarında bulunmuştur. 2011 yılında geçtiği Heidelberg Üniversitesi’nde Üroloji Doçentli ünvanını kazanmıştır.
Halen Heidelberg Ünviersitesi Üroloji Departmanı’nda Robotik-Laparoskopik cerrahi bölüm sorumlusu olarak görev yapmaktadır.

1979 yılında İskenderun’da doğan ve Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesini 2003 yılında bitiren Dr.Şerefoğlu, aynı yıl İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi A.B.D.’da ihtisas eğitimine başladı. Haziran 2004 tarihinden sonra Ankara Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Üroloji Bölümünde ihtisasına devam etti ve Nisan 2009’da üroloji uzmanı oldu.

İhtisası sırasında erektil disfonksiyon ve prematür ejakülasyon alanında yaptığı çalışmaları yurt içi ve yurt dışındaki bilimsel dergilerde yayınlama imkanı bulan Dr. Şerefoğlu, 2010 yılında Tulane Üniversitesi Tıp Fakültesinde (ABD) Androloji alanında çalışmaya başladı. Birçok ulusal ve uluslar arası üroloji derneğine üye olan Dr.Şerefoğlu, 2014 yılında üroloji doçenti ünvanı almaya hak kazandı. Avrupa Tıbbi Uzmanlıklar Birliği (UEMS) Cinsel Sağlık Bölümü Genel Sekreterliğini de yürüten Dr. Şerefoğlu, çalışmaları nedeniyle 2012 yılında “Amsterdam Genç Bilim Adamı” ödülüne layık görülmüştür.

….

dr ege can serefoglu